Doktor bana da kiloyu fazla söylüyor ama karın çevresi haftasıyla normal gidiyor çünkü bebek yapılı demişti. Yani bebeğin kilosu, karnıyla ilgili değil sadece. Kemik ağırlığı da var. Ama siz minyonmuşsunuz zaten. Çocuğunuz da sizin gibi olacak. Bence rahat olun, doktorlara güvenin. İçinize sinmediyse başka doktora da görünün.