MuhammetHilalAydn Kizlaar bn suan 8 hafta 3 günlügüm biliyorum daha erken ama merak ettigim konu karnim nezaman belli olur ?
Esra5 MuhammetHilalAydn 14 haftalığım ve yavaş yavaş çıkmaya başladı bana sol tarafım dahada büyümüş gibi geliyor pantolonlarımın düğmelerini kapatamıyorum
OzlEmrah MuhammetHilalAydn Bence de çıkmamasını tercih edeceksin çıktığında da heleki ben ikiz hamileyim şimdiden zorlanmaya başladım 23 haftalık hamileyim.. 17 haftaya kadar karnım çıkmamıştı 49 kiloyla hamile kalmıştım. Şimdi 59 kiloyum. Önümde top gibi duran bir karnım var😊 güzel bir şey ama çok zorluyor.
MeryemFatih MuhammetHilalAydn kişiden kişiye değişiyor 33 haftalığım hala dışardan anlaşılmıyor ve bebeğimizin maşallahı var 🙊 bereye sığıyo bilmiyorum 😂
Snglbrs Çıkmamasını tercih edeceksin bende senin gibiydim 47 kiloydum şuan 22haftalık oldum patlıycak gibiyim 10 kilo aldım hareket etmekte zorlanıyorum daha şimdiden keyfini çıkar
Heyecanlarim Bence kişiden kişiye değişiyor, vücut yapısıyla ilgili benim gobegim 5.aydan sonra çıkmaya başladı şuan patlayacak gibi hissediyorum 😂
Demir 12.haftada çıktı. Ama bu kişinin tamamiyle vücut ve daha çok karın yapısı ile alakalı.Benim gibi erkenden çıkanlarda var 30. Haftasına gelip ancak belli olanda🙃
MuhammetHilalAydn OzlEmrah inanirim yaa allahim yardimcin olsun insallah canim❤❤ Cok güzel yaa ikizin olcak masallah😍🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Aysenurtsr Arkadaslarinda dedigi gibi tamamen kisiye, yapisina, karin yapisina bagli birsey bu. Herkesin farkli zamanda cikar. Benim cok erkenden belli oldu, ic karnim darmis ve zayiftim. 19. Haftamdayim ve onumde resmen top var 🤗
MuhammetHilalAydn Aysenurtsr ooo masallah masallah canim❤❤ Bnde zayifim 49 kiloyum Bakalim nezaman belli olcak😆😆
Caglaunul MuhammetHilalAydn ben 11. Haftadayım karnım çıkık genelde zayıf insanların iç karnı küçük olduğundan çok çabuk çıkarmış karın bende zayıf olduğumdan heralde erkenden çıktı
Ravza123 MuhammetHilalAydn valla canım bende öyleydim ne zaman cikicak çıksın çok heves ediyordum kendim de şişirirdim hatta ama şimdi ne rahat kalabiliyorum yatqbiliyorum zaten cikicak 2 ay sonra istediğini yap şimdi 😄
feyza123 MuhammetHilalAydn canm o senin bünyeye bağlı benm 2.gebelik iç karnım geniş galiba daha bu ay cıktı 7.ayda çıkıyor benm ki hatta daha beni uzun zaman gormeyen hamile değilse kilo aldım sanıyor 31 haftalığım 7 hafta sonra dogurcam daha yoksa hamile misin diyorlar 😂 diğer gebelikde de 7.ayda cıktı
Kekmez MuhammetHilalAydn boşver ne yapcan karnı 23 haftalığım 10 kilo aldım ve inanılmaz rahatsız edici 😑
MuhammetHilalAydn Kekmez iste her cesit insan var bazileri sever öyle bazileri de rahatsiz olur😅 Ayy insallah bnde öyle kötü olmaz ya😃😣❤