Bence çocuk düşünme bu adamdan.Daha evliliğin 6.Ayında böyle yapıyorsa ilerde neler yapar kim bilir.Konuşma hiç bi şekilde bi süre.Hatta darp raporu al vurmasından kaynaklı bir şey varsa falan dursun bi kenarda.Ailene de anlat saklama belki bi kulağını çeken olur.Çünkü kızın ailesinden çekinmezlerse daha çok yüz bulur böyleleri.