Canım , bence çocuk icin gerçekten çok erken, ben yuvanın bozulmasını istemem ama bir insan böyleyse özür dilese de değişmiyor ne yazıkki, hep umut ediyorsun gözün görmüyor değişti sanıyorsun hatta ama geriye bakıyorsun ki hiç birsey değişmemiş, bide üstüne çocuk yapmışsın 2 kişi çekiyorsun bukez.. emin ol sen de gençsin, eğer boşanmayı düşünürsen de yaşın genç sana çok değer veren başka birileri vardır bu koca hayatta illaki, heleki böyle cinsellikle ilgili bir durumda yapınca bence biraz oturup düşünmek lazım.. bencillik tamam erkeklerde hep var ama sana o.. demesi sinirlede olsa çok yanlış.. iyi düşün derim.. çocuğu zaten geç de kendin için de iyi düşün.. dünyanın sonu değil hiçbirşey.. bu dunyada tek bosanan da sen olmayacaksn .. mutlu olacağın gunler dilerim kuzum ..