Benim oğlumda öyle olmuştu çok az kanamam olmuştu sonra kahve rengi akıntım olmuştu ben hiç hamilelik düşünmemiştim dedim heralde tutmadi sonra biraz zaman geçti test yaptım yine kıpkırmızı çıktı doktora gittim 6 haftalık olmuş çocuk umarım Allah'ım isteyen herkesin kucağını doldurur emin ol olupta kaybetmek daha zor benim 2 kaybım. Var şuan 5 haftalık hamileyim daha keseyi görmedim her kalp atiisi dinlemeye diye gittiğimde kalbim yerinden cikicak gibi oluyor sonra sonu hüsran Allah'ım kimseye yaşatmasın