Curri Merhabalar, Adetim 11 gün gecikti hala hasta olmadım genel olarak tansiyon düşüklüğü yaşıyorum. 1 hafta önce kan testi yaptım ama sonuç negatif çıktı Bugünde idrar testi yaptım negatif çıktı geç döllenme olabilir mi
Duyguaydin81 Curri canım adet döngünde bir sorun olur negatif çıktıysa bi doktora görün bence bende çok yaşadım bunu malesef
Curri Deletedmom124 adet günümden bir gün önce kan geldi biraz üstüne kahverengi akıntım oldu bu beni düşündürüyor
BusraDevlet83 Curri Daha şansınız var. Her ay deneyip görebilirsiniz bunu. Hormon testi yaptırdınız mi? Hormonlarınız size bilgi verecektir genel durumunuz hakkında.
Curri Deletedmom124 genel olarak düzenlidir. Stresli olduğumda gecikir en fazla bir iki gün sonra hemen olurum
Deletedmom124 Curri o zaman tekrar bir doktora gidin gecimmenizin sebebini öğrenin en azından düzenli adet olursanız yumrtlama takibi de doğru yaparsaniz sağlık bir şekilde gebe kalma sansinis olur rabbim hayirlisindan güzel bir evlat nasip etsin size de
Duyguaydin81 Curri canım üzmek istemem ama sanmıyorum ben çok yaşadım bu durumu aynı senin gibi 11 gün gecikme olmuştu kan testi yaptırmıştım negatifti en son doktora gittim adet düzensizliğinden dolayı zor oluyordu benimde adetimi düzene soktuk (doğum kontrol hapıyla sadece 1 ay kullandım) sonra üstüne 2 ay sonra hemen hamile kaldım geciktirme doktora git bence
Sultannnn Curri olabilir çünkü benimde en son aralık 1 di regl tarihim 20 gün sonra kan testi yaptım çıkmadı her hafta idrar testi yaptım çıkmadı bazen 1 ay falan gecikiyodum sonra çokta önemsemedim regl olmayı bekledim en son şubat 1 di 2 ay olmuştu regl olmayalı dedim son kez test yapayım ona göre doktora giderim gebe çıktım hatta doktora gittim geç döllenmeymiş 5 haftalıktı ister 1 hafta falan bekle eğer olmaz ise doktora gitmelisin 😊
Seraparsln Canım mevsim geçişi olduğu için yada stres kaynaklı benimde düzenli adetlerim aksayabiliyordu adet günü geçtikten sonra kan testi yapmışsın geç döllenme dahi olsa mutlaka kanda çıkardı var diye kendini cok heveslendirme sonrası üzücü oluyor bende çok yaşadım bunları ve tahminim tecrubelerimle hamile olmadığını düşünüyorum ne kadar süredir evlisin?
Curri Seraparsln daha çok yeni evliyim 5 aylık. Aslında bu kadar kısa sürede kendimi kaptırmamam gerekirdi ama adetim geciktikçe hevesleniyorum. Stres yapıyorum ondan gecikiyo diyorum ama ufak kanamam üstüne kahverengi akıntım aklıma geliyo yok yahu hamileyim diyorum. Birde rüya görmüştüm daha hiç belirti ya da şüphe yokken hamile olduğuma dair. Onu aklımdan çıkaramıyorum
Seraparsln Curri canım benim ♥️ güzelim inanki seni çok iyi anlıyorum seninle aynı duyguları yaşadım. Evliliğimjn 7. Ayinda biyokimsayal gebelik geçirdim düşük yaptim ilk hamileliğimdi bende her ay hamile kalacağımı düşünürdüm. Sonra kafama takamadim çünkü kafaya takip stres yapınca olmayacağını söylüyorlardi bende ocakta dış ameliyatı olacağım için hiç istemedim hamile kalmayı ama evliliğimin 1. Senesi 3. Ayinda hamile kaldım çok şükür. Bu arada seninle şunuda paylaşmak istiyorum forumda çoğunlukla ilk hamileliklerini 1.5 sene sonra yaşıyorlar yani sana tavsiyem kendine evham yapma 1 senen dolsun olmadı mı iyi ve kaliteli bir doktora git hatta özel olursa daha iyi olur ilgilenirler çocuk istiyorum bir senedir olmuyor de muayne etsin seni iyice sorun var mı yokmu baksın eşinde urolojiye baktirsin sorun varsa tedavi olursun ama yoksa bekle mutlaka o sene içinde olacaktır insaALLAH çünkü şimdilerde evlenen çoğu kadın 2. Senenin içerisinde hamile kalıyor stres sıkıntı yapma bu konuda acaba sorun mu var diye düşünme dayanamazsan ovulasyon testini dene Gittigidiyor'da 30 tanesini 30 TL'ye almıştım yanında 1 erken gebelik testi ve 2 normal gebelik testide vardi
Semadefne35 Curri olabilir ben 3. Kez kan werdiğim zaman çıkmıştı kanım adet olmayı bekle derim canım