M1044 38+3 te suyum çok az olduğu için sezaryen oldum, aslında normali bekledik rahim ağzı açıcı verdiler ama açılma olmadı, belden uyuşturmalı oldum ben de bebeğimin ilk anına şahit olmak istiyordum, anestezi uzmanı panik yaparmısın az uyutayım mı diye sordu istemedim ben gayet sakindim.Stres olurum diye düşünüyorsanız hafif uyutuyorlar.