M1044 ilk çocuğum sezeryan ile oldu 38. Hafta da normal rutin kontrole gittiğimde bi anda gerçekleşti hersey. Tabi 8 sene önce idi genel anestezi işe doygun olmustu şimdi 2. Gebelik yine sezeryan olacak 39 dan önce almam demişti doktor ama bazı durumlar var salıığnü netleşecek ne zaman Doğumun olacağı suan 36+1 iz. Spinal belden uyusturma ile sezeryan demişti bunda doktorum ben uyanık kalamam panik olursam korkarım dedim sakinleştirici yaptırırız dedi. Ve ben muhakkak girmeden sakinleştirici yaptırıp öyle ameliyathaneye gireceğim. Siz de düşünebilirsiniz sakinleştirici durumunu 👍