Esmaal Eddaa ben 12 haftalıkken kızımın cinsiyetini öğrendim oğşuşum 20.haftasında kendisini göstermek istedi😊😊😊hayırlısyla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi.biz 32 haftalık olduk🤗
OzlEmrah Sultan42 Amin inşallah çok güzel bir duygu karnında iki tane kalbin atması ve tekmeleri 😍 Benim kız sağda duruyor erkek solda erkek kıza oranlar daha hareketli kız çok nadir hafif hafif tekme atıyor erkek acımıyor baya sert vuruyor ve çok hareketli😅 sizde de böyle fark ediyor mu hareketleri ❤🤗
Sultan42 OzlEmrah ben 3 aylığım şuan daha ama 19 aylık bir oğlum vsr suan ona hamileyken sürekli tekmelerdi sürekli hiç durmazdı gece uykumdan bile uyanırdım bazen erkek çocukları işte 😂 bizim daha cinsiyet belli değil ama arada tam göbeğimin altında kımıl kımıl hissediyorum ama çok nadir kımıldıyorlar
Busraaytac Merhaba anneler bende 21 haftalık ikiz annesiyim ikiside erkek 🙋🏻♀️ 2,5 yaşında da bir kızım var ☺ Ama bizim oğlanlar erken gelmeye çalıştı rahmime dikiş attılar şimdi iyiyiz ama bundan sonrasında çok dikkatli olucaz bu durumu yaşayan oldu mu aranızda
OzlEmrah Sultan42 Ayyy inşallah hayırlısıyla gelirler. Allah gönlündekini nasip eder inşallah 😊🙏 evet erkek daha hareketli kızlar narin oluyor sanırım tekmeleri bile narin narin 😂🙈
Sultan42 OzlEmrah ayyy bunlar baya eski Mesajlar biz kocaman olduk ablası ikiz oğlum olacak bu arada bahsetmiştim bir oğlum daha vardı ve şuan 35haftalıgız inşalalh 37 38 e kadar allah izin verirse dişimizi çıkacağız
OzlEmrah Sultan42 12 haftalıkken öğrendim biri kız biri erkek dedi doktorum. 20 haftalıkken Ayrıntılı ultrasona girdik oradaki doktorda biri kız biri erkek dedi. Doktorum 12 haftalıkken kesin demişti zaten. Canım eğer bebişler göstermek isterse doktorun cihazı ve tecrübesi iyiyse görüyorlar ❤🤗
Busraaytac leylisss karnımda düzenli olarak kasılmalar başladı hemen doktora gittim ve rahim uzunluğunun 30 mm olduğunu söyledi aslında çok kısa değil 25 mmnin altında olması riskmiş ama benimkiler ikiz olduğu için önlem aldık. Şimdi çok şükür bi şikayetim kalmadı inşallahta 30lu haftaları görürüz
leylisss Busraaytac Anladm canm saol insallah gorursunuz 30 lu haftalarida ☺ bendede arada sanci oluyor karnmda da erken dogum riskim olsa bilirmi doktor benim soylemem gerekiyormu bilemedim😐19 haftaligm daha
Nurrrr Twinsmother maşallah cnm Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin az kalmış çok şükür. İnşallah ben ve benim gibi ikiz anneleride o haftalaeı görürler doktorum en geç 38 diyor ama erken gelme riski de var diyor hayırlısı bakalım ☺
Nurrrr leylisss ben 16 dan sonra hissetmeye başladım cnm önce karıncalanma şeklindd sonra küçük küçük pıt pıt gibi ve tekmeler geldi çok şükür eşimde 19. Hafta da hissetti şuan 22 haftalığım inş sende hissedersin yakında. 😉
Busraaytac leylisss öncelikle kendini strese sokma benim başıma gelen seninde başına gelecek diye bişey yok. Ben kendimi çok yordum ve onun ardından iki gün sonra karnımın alt kısmında 30 dk ve 20 dk arayla sertleşme oldu bir saniye sürüyodu erken farkına vardım ve hemen doktoruma söyledim. Eğer senide rahatsız eden bir durumsa söyle tabi ki doktoruna ilaç iğnelerle de geçiyor bu durum. Ama stresten ve kendini yormaktan uzak dur 😉
Dykdyk Kızlar bende ikizlere hamileyim 5+1 daha. Evimiz ufak 2+1 90 metrekare Evi ufak olanlar oda konusunu falan nasıl yaptınız ?
OzlEmrah Dykdyk Canım evim büyük ama doğduklarında yanımda olacaklar bir müddet uzun bir müddet de olabilir 😂😂 biraz büyüdüklerinde kendi odalarına geçireceğim ❤
Heyecanlarim Dykdyk benimde küçük evim 72metre kare, yatak odasına bir beşik ve eşyalarını koymak için bir dolap aldim, belli bir süre mecburen birlikte yatacaklar ikizler, gerisini de ilerde düşüneceğiz 😂
leylisss Busraaytac Bende ayakta fazla kaldigimda oluyor karnimin altinda sertlesme. bazen yatarkende oluyor birden sertlesiyor cok saol ogrenmis oldum. kasilma nasil olur bilmiyordum .doktoruma soylememde fayda var o zman belki ciddi biseydir