ZeHRAa çevredekilerden erken doğar mutlaka ikizler diye diye 6. Aydan sonra hep hazırdık 🙂 ama öyle olmadı 🙂 hep yatmadım aksine çok aktif ve kıpır kıpırdım. Sadece 34 haftalıkken 1 cm açılma olmuş 2 gece hastanede yattım sonra yine normal hayatıma döndüm. Bebeklerim 2600 ve 2650 idi dün kiloları doktor Doğuma kadar 150-200 gr daha alırlar dedi bakalım canım. Beslenmemde çok dikkat etmedim açıkçası sadece ilaçlarımı düzgün kullandım , ve hamilelikten önce et tüketmiyordum onu yemeğe başladım daha durucaklar onlara kalsa ama doktor riske atmak istemiyor Bakalım salı günü kısmetse görücez 🙂