BusraaKyc
Nasibi varsa inşallah bebeğin vardır ama keşke tarlusal gibi adet söktürücü atmasaydin 😞kuzum çünkü benim yengem 3 ay sonra çıktı gebeliği rahmi ters olduğu için bilemediler kanda da ultrason dada gozukmemisti üstüne görme gibi biseydi .inşallah öyle bişey olmamıştır cnm🙏