Kızlar merhaba benim en son adetim 15 Ocak neredeyse 2 Aydır adet olmuyorum 15 gün önce kan verdim hcg 0.100 çıkmıştı. Bir sürü de gebelik testi yaptım. Gebelik yok diye 1 hafta önce adet söktürücü hap kullanmaya başladım ama hala olmadım. Bu durumu yaşayan var mi sizce tekrar test yapmalı mıyım. Boşa ümitlenmek istemiyorum 😞😞