rnya Bel ağrım oluyo bu aralar fazlasıyla ve akıntım cok fazla başka belirti yok bizle ayni hafta olanlar ne durumda acaba?
cannarz rnya bizde 38 haftalık olduk sadece bel ağrısı var adet sancısı gibi onun haricinde bugün ebenin biri karnımın aşağıya indiğini söyledi okadar 🙄🙄🙄
Dogabebek rnya 38+5 teyim arada asagi dogru baski yapiyor. Adet sancisi gibi agri cekiyorum ama yok geciyor gerisi gelmiyor💁dr cati muayenesi yapti normal dogum icin uygunsun sanciyi beklicez dedi. Sanki sezeryan deyip gun verseydi rahatlicaktim simdi ufak biseyde kendimi dinliyorum acaba gelcek diye😀
Sareninannsi İlk hamileliğim sumu normal akıntı mi ayırt edemiyorum resmen belimde kasiklarimda ağrı var 37+1 iz
rnya Sareninannsi benimde ilk ve akıntimin haddi hesabi yok hamileligm boyunca heleki bu aralar iyice su gbi akiyo
Dogabebek Sareninannsi canim arada boyle islak islak oluyor dimi bende bi kac haftadir yasiyorum. Dr a suyum mu geliyor acaba diye sordum hayir fark etmeden kaciriyorsun baskidan dolayi dedi🙈 sende de olabilir
agirhamis Valla benim kız zaten kasıkta duruyodu baiaşağı dönmüş ama daha kanala girmemiş bakalım pazartesi kontrolde nolcak☺
cannarz rnya valla banada dr haftaya gel dedi hemşire kendi söyledi ben farkında bile deildim yoksa.eve gelice farkettim ki aşağı inmiş yani nedemek oluo doğum başkıcak mı 🤭🤭🤭
momof3 38+4 olduk bekliyoruz normal doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş Doğum belirtisi de yok😅🤷🏻♀️
rnya MustafaAsdemirAsdemir yok canim yapmadi bnada henüz bugun kontrolum vardi haftaya gel dedi belki o zaman yapar
Dogabebek MustafaAsdemirAsdemir benim dr um 38de yapti. Ama ben bi iki hafta onceden sormustum 38 demisti.
momof3 rnya bazı doktorlar Doğuma kadar etmiyormuş.Benimki 37. Haftada çatı normale uygun mu diye baktı,2 gün öncede ikinciye alttan baktı açılma var mı diye ama yokmuş 🤷🏻♀️Sadece nst de sancılarım her kontrolde artmaya başladı artık en son 80 i görmüştü