rzgar65
O 20 li haftalarda bendede oyleydi haraketlerini 2 gun hiss eder 2 gun hiss etmezdim,bende çok evham yapardım.37 haftaya girdik şimdi bile 1 gun boyu hiss etmediğim oluyor.yani cok az kıpırtı gibi bisey hiss etsem bile bu beni rahatlatmiyor.Haraket yok diyorum.Sizde hic kıpırtıdamı yok?yani sizde hala kücük o zamanlarda haraketsizken kipirtiyida hiss etmek zor oluyor.Doktorunuzla konusun isterseniz.Ama o zamanlarda normal,gunun tamamını uyuyorlar o haftalarda.