Eylulm_4820 alakası yok her insana göre değişiyor göbek şekli. Benim ilkim kızdı karnım top gibiydi herkes erkek diyodu ama kızdı. Şimdi ikinci gebeliğim 5 aylık erkek yine karnım top gibi. Tek fark kızımda göbek deliğim dışa doğru çıkmıştı kıyafetlerimden belli oluyordu o derece yani hiç sevmiyordum ama bunda göbek deliğim içe doğru girmiş çukur olmuş. Tabi bu da herkeste mi böyle olur bende mi böyle onu bilmiyorum ama bildiğim fark bu bendeki