Bhralsnck benim de dudak altımda derim tahriş olmuş gibi kırmızı lekeler oldu.kabuk bağlamış yara gibi.garip bir şey.kuruyor soyuluyor yuzum.nemlendiriyorum benfito krem önerdi doktorum.krem lekelerde falan da kullaniliyo.baya etkili krem.bakalim inşallah gecer