Bhralsnck Kızlar hamilelik dolayısıyla yüzümde kırmızı benekler gibi lekeler oldu sivilce falan değil nasıl gidericem bilmiyorum sizlerde oluşan varmı cözüm bilen varmı acaba ?
Yeni_anne_ Bhralsnck ayyy en korktuğum😓 Canım oluştuktan sonra çözümü yok galiba doğumda saçınla silersin😞
YagmrK Bhralsnck konuyla alakalı değil ama tuzlu yememiş olmama rağmen ödem oldum sanki burnum büyüdü 😭 20. Haftadayız henüz erken değil mi ? Hayır zaten küçük bi burnum da yoktu ki 😭😭
Minikkurbaga20 Bhralsnck canım bende de aynı durum söz konusu alnımın ta ortasında çıktı cildiyeye gittim doğumdan sonra lazer tedavisiyle geçer damar belirginleşmesi dedi , anlam veremedim tabi ama bakalım 🤭😕☹️ annelik zor iş 😓
Bhralsnck Yeni_anne_ ablamda kırkın çıkınca yıkanıyorsun ya o zaman yüzünü sacınla yıka demişti ama anlam veremedim bi anda oluştu nasıl gidereceğimide bilmiyorum 😒😒
Damlapilatin Bhralsnck doğum yaptıktan sonra yüzün terlicek o terini sacinla silersen yüzün ayna gibi olur ben yapmış biri olarak tavsiye ederim
Cboas Bhralsnck benim de dudak altımda derim tahriş olmuş gibi kırmızı lekeler oldu.kabuk bağlamış yara gibi.garip bir şey.kuruyor soyuluyor yuzum.nemlendiriyorum benfito krem önerdi doktorum.krem lekelerde falan da kullaniliyo.baya etkili krem.bakalim inşallah gecer
Fatmanur0307 Hamile kadınların bazılarının yüzünde bazılarının göğsünde olurmuş genelde kız bebek annelerinin yüzün de olurmuş çil düşmüş derler
Bhralsnck Fatmanur0307 çil gibi değil canım ya bildiğin hırmızı leke hani sivilce çıkar da patlatırsın zamanla iz kalır ya onun gibi duruyor ama ne sivilce çıktı ne bişry bir anda yüzümde oluştu bakalım inşallah Doğumda geçer
Rbiakse46 Bhralsnck benimde kolumda ve gözaltında var canım bir şey olmaz dedi doktorum hamilelik lekelenmesiymiş
Bhralsnck Minikkurbaga20 vallahi zor ya bakalım inşallah dedikleri gibi herkes kırkında sacınla yıka diyo geçermiş bakalım
Momdilay Bhralsnck bebeğiniz doğduğunda onun vücudundaki beyaz krem gibi bişey oluyor onu kendi yüzünüze sürün demişti biri,çok saçma gelmişti bana ama denemekten bişe kaybetmezsin bence🤷♀️