kelebegim123 Tatlisannedilekk amin inşallah 🙏🏻❣️ Benim 13. Haftada bitmişti umarım seninde çok sürmez 🙏🏻 İlaç kullanıyor musun bulantı için ?
kelebegim123 Tatlisannedilekk bu konuda şanslısın ki ilaç rahatlatmış benim ilaç bile işe yaramıyordu bırakmıştım bu yüzden 4 kilo vermiştim kilo kaybın çok oldu mu canım ?
Tatlisannedilekk kelebegim123 aynen şükür rahatlatıyo yoksa napardım bilmiyorum, 5kilo verdim bnde cnm
kelebegim123 Tatlisannedilekk inşallah hemen düzelir gerçekten insanın hayatını olumsuz etkiliyor hiçbirşey yapasın gelmiyor dimi canım rabbim kolaylık versin 🙏🏻❣️
Deletedmom138 kelebegim123 😁 kendime birşeyler sipariş edicem eşimde yemiyo evde zaten dışarda yiyor, benden menü çıkmaz 🤣🤣
kelebegim123 Deletedmom138 tühh yaa bir menü tavsiyesi eksik olacak 🤦🏻♀️😂😂 valla şaka bi yana çok şanslısın hee eşin yemek derdi yok kendinede nasıl olsa birşeyler ayarlarsın hadii iyisinn😬
kelebegim123 Snmdnz ıspanağı yoğurtsuz yiyemeyen tek ben değilimdir dimi😬 bayılıyorum onaa😋😋 afiyet olsun şimdiden 🤗
kelebegim123 Anasinifci yine Harika bir menü 😋 yoğurtlu bütün yemeklere bayılıyorum ve sanırım bende havuç yapıcam 😬 teşekkürler bir çeşitimi buldumm 🤗
Tatlisannedilekk kelebegim123 aynen kuzum zor oluyo gerçektem, bakalım inşallah çabuk geçer bu bulantı kusmalı günlerim🙏🏻
mercimegin_annesi07 kelebegim123 eşim gelince kendine tavuk yapıcak banada patates haşlicak 🤣 artık alıştık ben pişirdiğim hiçbişeyi yiyemiyorum 😒
kelebegim123 mercimegin_annesi07 yaa çok zor bir durum 😏 umarım hemen düzelir bende yaşadım bu durumu rabbim kolaylık versin 🙏🏻
Deletedmom138 kelebegim123 benimki şişko olduğu için eve gelene kadar bekleyemiyo yemek yemeyi bende hamile değilken iş yerine götürüyordum ama 4 aydır böyleyiz doğurana kadar devam sonra yine yemek serüveni başlayacak 😂😂
Twinksmom kelebegim123 İkiz oldukları için belkide yorgun değilim ama kalkasım gelmiyor Bende okudukça liste hazırladım hepsinden yiyesim var 😬 Sebze daha çok tüketiyorum umarım iyi geliyordur😊
kelebegim123 Twinksmom yaaa ikiz bebekk annesi olmak çok güzell bir duygu olamalı 🥰 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🏻 Bol bol sebze ye çok iyi yapıyorsun bebişlere çok iyi geliyordur 🥰 cinsiyetleri ne 🤗
kelebegim123 Tatlisannedilekk yeşil elma salatalık ye ve miden bulandığında limon kes ve onu kokla bir nebzede olsa rahatlatıyor aklında bulunsun 🤗
kelebegim123 Deletedmom138 yaa güldürdün benii 😂😂 valla benimkide şişko bide o değill hamile olan benim benden çok o aşeriyor o yiyor anlamadım gitti bu işi🤷🏻♀️😂😂
Laloba kelebegim123 33+5 im kızım 1700 de kalmış erken doğum riski de var o yüzden dikkat ediyorum ☺️
kelebegim123 Laloba kaşar peyniri ve muz bebeğe kilo yapıyor diye okumuştum onlarıda tüket canım sağlıkla gelsin bebişin 🙏🏻🥰🥰