Bende de vardı uzun zamandır artık rahatsız etmeye başlayınca, cildiye doktoruna (dermatolog) gittim soğuk bi spreyle dondurma işlemi yaptı şuan yavaş yavaş dökülüyor.
Yaklaşık 10 gün felan oldu.
Ama bana da; normal doğum için riskli bir durum dedi ben sezeryan düşündüğüm için üstüne düşmedim