Hayırlı akşamlar kizlar öğlenden beri yürürken yada ayaktayken sanki vajinada bişey var düştü düşecek gb adetliyken çok büyük kan pıhtıları et parçaları olur ya onun gb ben iş yoğunluğundan çok ustelemedm ama eve geldm lavabo da cok afedersiniz taharet alırken vajinadn dışarı basur gb çıkmış yuvarlak bi kitle elime değdi elimle hafif bastırdım yumuşak içeri dogrü gitti ama ayağa kalkınca yine aşağı iniyor çok korktm smdi hemen acile gittim çocuğum ve kalp atışı normaldi elhamdulillah ama o kitle neydi hala anlam veremedm ve nöbetçi doktor da enfeksiyon diyip ezbere bi fitil yazıp gönderdi yarin kendi doktoruma gidicem ama uyku tutarsa 16 haftalık hamileyim bu arada