Islim123 Betul1989 valla kuzum deneyenler avent dışı tutmuyorlar dedi ben her ihtimale karşı avent te aldim
Asaltntyr Ben avent aldım bugün bir de bimden aldı annem bizde de dursun ne olur ne olmaz diye. Ama onu biraz daha büyüyünce veririm bebeğe zaten ikisi 14.90’dı baktım memnun kalmıyorum bardak niyetine kullanırım😅
Damlapilatin Asaltntyr bende bimden aldım damakli ya ne olur ne olmaz diye bi tane de damaksiz alicam hazır dursun Doğundan sonra emzik peşine düşemem bide sen avent in damaklisi ni mi aldın damaksizi mi.
Glsm3553 Islim123 ben aventin plastik olanını aldım bakalım koku yapacağını sanmıyorum ama daha kullanmadım
SAH35 Kızlar silikon kaşık ve mama tabağı hakkında ne düşünüyorsunuz aldım ama değiştiririm heralde silikon olması kötü mü
Damlapilatin SAH35 o silikonlular hiç güzel değil ama bak bimdeki güzel değil. Wee nin ucu şeffaf silikon ve sapı renkli onlar daha iyi bunlar kopmle pembe ve mavi ye boyanmisti
Asaltntyr Damlapilatin philips avent ultra air aldım emzikleri. Damaklı mı damaksız mı hiç dikkat etmedim 🤷♀️