Betul1989 kızlar cam olması iyi değil elimizden defalarca düşüyor ve ağır. Bide kimse 101 ve Bim biberonlarini tavsiye etmiyor meme ucu deliği çok geniş bebek onu emerken bogulabilir bide bebek kendi biberonu tutup süt içme ayına gelene kadar zaten cam olmaz anneler genelde plastik ve yanlardan tutmalı biberon alırlar çocuk kendi tutup içer zaten. Bende öyle yaptım. Bu biberonlar kaynatildiktan sonra da çocuk emerken hep kenardan akitiyor 3 arkadaşım aldı hepside çöpe attı