Bzbzbz Ben de hep o haftalarda geçti geçecek dite bekledim ama 20’ye doğru ancak ferahladım. Beta hcg 14. haftada en yüksek seviyesine ulaşıyor, yani bulantı genellikle 16. hafta civarından önce pek geçmiyor. Ben de bir iyi bir kötü oluyordum, moralim bozuluyordu ama az kalmış diye düşünün, Allah kolaylık versin inşallah.