Bzbzbz 12 .2 oldm ama.ne tadm var ne tuzum. Bir gün çok iyi hissediyrm kendimi bir gun berbat. Bulantm gecmiyo.
brnr09 Bzbzbz 14+2 yim. İki üç gün kusmam yoktu ama iki gündür yine başladı. Ne zaman geçecek bilmiyorum her şeyden tiksiniyorum yine 😥
Deletedmom137 Bzbzbz bulantı ilacı kullanıyorum canım onun sayesinde iyi oluyorum geçen içmedim direk hastaneliktim 😂geçmıyor yoksa
Laloba Bzbzbz valla az kaldı diye teselli ediyorum kendimi genelde sabah erken kalkınca oluyor bulantım 1 tane salatalık soyup az tuzlayıp yiyorum iyi geliyor
ozgetunak Bzbzbz ben 8 deyım bugun azaldı gıbı bulantı hapı verdı ama kullanmaman daha ıyı dedı ne olursa olsun ılac sonucta direndım kullanmadım bence kullanmayın sabredın gececktır.
Bzbzbz ozgetunak bende ilaç almiyorm. Ne kdr iyi de olsa hamilelikte kullanılan ilaclar bebekte ileride bir hastalik olrk cikar. Yani ben buna inanıyorum blmiyorm genede icmiyorm
fikran09 Bzbzbz malesef gerçekten öyle oluyoruz hiçbir şey yiyesim gelmiyor öyle olunca ama hareketlerini hissedince ve görünce durumlar değişebiliyor 😊