TugceAhmet henuz dogum yapmadım ama kısınıde yasayan tanıdıklarım var canım suda dogum ıcın suyun ıcındeyken sancıyı hıssetmıyorsun sıcak su sancıyı alıyor resmen rahat bır dogum oldu demıstı epitüral ıcınde 4 cm acılman oldukdan sonra ıgneyı yapıyorlar sonra sancı hıssı kayboluyor sadece ıkınıyorsun ıkısıde rahat bı dogum seklı ben devlete gıdıyorum epitüral yok ama olsa kesınlıkle tercıh ederdım suda dogum gıttıgım hastanede mevcut bende onu tercıh etmeyı dusunuyorum en azndan eskı usül komple sancıyı hıssetmem azalır ınternette ızledıgım vıdeolrdada suda kolay oluyor dogumlar gevsettırıyor sanırım doktor cok müdahalede bıle bulunmuyor