Merhaba arkadaşlar öncelikle hamile olan herkese güzel bir hamilelik dönemi ve kolay bir doğum dilerim hamile kalmak isteyenlere de tez zamanda hayırlısıyla güzel haber almalarını dilerim. İlk defa post açıyorum nasıl oluyor çokta bilmiyorum açıkçası. 36+5 haftalık hamileyim. Bu hafta doktor doğum şekline karar verelim dedi sezaryen en son çare olsun normal yap dedi ve normalin çeşitleri var diye anlattı biri epidural diğeri suda doğum bir de eski usul doğum yapıyoruz dedi. Ben suda doğumu pek düşünmemiştim epidural istiyordum fakat suda doğumda kesi atılmıyor mümkün olduğunca su açılma sağlıyor bebek kendisi geliyor zaten dedi. Sancı suda çekiliyormuş. Etrafımda bu konuda bilgisi olan pek kimse yok sizlerin bilgisi varsa paylaşabilir misiniz? Epidural mi suda doğum mu ? Karar vermen lazım dedi doktor. Kesiden korkuyorum ama epiduralde de sancı çok hissedilmiyormuş kafam iyice karıştı eşimde çok karışıp kararını etkilemek istemiyorum dedi ama suda doğum daha çok yeni uygulanmaya başlamış dedi diğer taraftanda doğum korkularım çok fazla 😳 uzun oldu gece yazacaktım sabaha kadar zor bekledim 😊 hepinize çok çok mutlu güzel hamilelik dönemi ve doğum dilerim şimdiden teşekkür ederim ❤️❤️❤️