Elif578 annesininpirensesi ewt çok kabalıkmış kadının biri mama sandalyesi arıyodu kasiyerdekiler nerdeyse 30 kişi vardı sabah açtığımızda diyor 😀
Yesim122 Iclalgoleli yaa anakucagı b3nde istiyordum kalmamis hicbiyerde ama nettede ayni fiyatmis baktim 😂
Papatyabeyazi Elif578 öyle mi dersiniz erken falan diyorlar hep o yüzden bende korktum açıkçası ama bi gidip bakayım bende o halde belki bir kaç bir şey kalmıştır 🤭❤️😇😂
Hll34 Papatyabeyazi valla ben 8 bucukta gittim kapıda benle birlikte 5 kişydik sonra birden bi sıra kuyruk oldu anlatamam içeri girdik alacağım şeyleri zor bulup aldım düşün 😂 küvet setini aldım sallanır ana kucağı ağız mendili 3 paket, cıtcıtlı body 3 paket nohut battaniye kundak örtüsü 5li zıbın seti biberon emzik yelek peluş patik birde renkli ışıklı top aldım beşiğine takıcam İnşallah 🙏tek alamadığım şey anne bebek bakım çantası oldu🤣 o kalabalıkta hemen biri kapmıştı onu da dışardan bi mağazadan alırım artık
Hll34 Çıtçıtlı askılı bodyler ikili 10 tl cok iyi ben üç paket aldım 6 tane yapıyor yani kumaşı falan pamuklu esnek öyle olduğunu bilseydim bi 6.7 paket alırdım valla bime giderseniz kalmışsa eğer kesinlikle alın o cıtcıtlı bodyler cok kullanılıyor çünkü dışarıda bir tanesi 10 tl bu ikili 10 tlydi
Misssimsek Hll34 evet evet gerçekten bende çok begendim ama küçük bedeni hemen kapistilar 12 18 aydan 1 tane anca alabildim.
Elif578 [silindi] sizde iyi şeyler bulmuşssunuz o renkli toplardan kalmamıştı yoksa bende alıcaktm 😀 güzel günlerde kullansın bebiş 😊😊
Kismett [silindi] ışıklı toplar elektrikli mi acaba. Bilmedigim icin soruyorum. Cok vardi ama bn elektriklidir bir tane dha oglum var 2 yasinda birsey olur korkusundan bakmadm 🙈
Papatyabeyazi Hll34 bizim burası küçük bir ilçe çok giden olmamıştır diye tahmin ediyorum yanılmıyorsam tabi ne güzel şeyler almışsınız yaaa kaçıncı haftadasınız ❤️❤️😇😂🥰
EymenTuana Bende küvet seti, sisme mont, rende, mama kasıgı aldım diğerleri kalmadı zaten😅 herkes hucum etti
Elif578 https://imgyukle.com/i/n6MAdU Geçen sefer bu çantalardan gelmişti hemen kapmıştım küçük diyor bazıları ama bence bebek için iş görür şuan bunu hastane çantası için dolduruyorum bebişe 😀