Elif578 Kızlar bugun bimden neler aldınız yetişebildiniz mi 😀 ben bunları buldum https://imgyukle.com/i/n6tdcj küvet çanta onları geçen sefer geldiğinde almıştım
Gamzee00 Elif578 ben yetiştim valal sağolsun annem en önde sıraya girmiş ana kucağı aldım şu sallanandan alt açma bezi emzik çorap ağız mendili iki tane araba aldım kundak havlusu aldım zaten bunlar eksikti bunlarda haloldu bim sağolsun 😂😂😂
Biranne00 Bende 3 paket ağız mendili 4 paket zıbın reflü yatağı Alt açma bezi 2 paket çorap Halkalı oyuncaktan ve bir tane rende aldım canım 🥰
Elif578 Biranne00 bende reflü yatağında kararsız kaldım alsam mı die sonra vazgeçtim 😀😀 sizde bayağı şeyler almışssınız sağlıkla kullanın inşallah 😀😊
Papatyabeyazi Elif578 sağlıkla kucağınıza alın inşAllah maşAllah bitirmiş sayılırsınız biz daha 14 haftalık olduk o yüzden daha başlamadım bir şeyler almaya ama böyle görünce de bi heves ediyor insan 🤭🤭🤭
Elif578 Gamzee00 ooo süper güzel günlerde kullanın bende çoğu şeyi geçen sefer geldiğinde almıştım en ön sıradaydım ozaman 😀 bu sefer eksik pek yok die geç gittim işte
YagmrK Gamzee00 kundak havlusu ne işe yarıyor annem almış da nerde kullanılacak bilmiyorum ilk gebeliğim 🙈
EbruIrmakAhmet Gamzee00 canım ana kucağının fotosunu atar mısın kapalıydı kutu ben emin olamadım küçücük geldi gözüme
Biranne00 Elif578 teşekkürederim canım 🥰 reflü yatağının e bebektekinden çok daha kaliteli olduğunu yazmış birisi canım bende ona istinaden aldım gerçekten de güzel görünüyor ☺️
NurseB Elif578 kararsız kaldığım şeyleri her zaman alırım gün içinde araştırır düşünürüm içime sinmese iade ederim 😂😂😂
Kismett Bnde babynast aldim yastik aldim. 2.bebegim olacgi icin digerinden bir cok sey vardi 2side erkek oldugu icin baska seylere bakmdm bile😂😂 ama babynast alamasam icimde kalirdi 8.20de kapidaydim 😂😂😂
Dudumuaz Bende kova maşrapa nohutlu battaniye rende 5li zıbın takımı slikon mama önlüğü kaşığı 2 çift çorap oyuncak 2li alt pijama
annesininpirensesi Elif578 ben aslnda sabh saglik ocagina gittim bime ugraya bilirdim ugramadim 🙈kalabalkdi baya cunki ayakkabiya bakcaktim
Elif578 annesininpirensesi ewt çok kabalıkmış kadının biri mama sandalyesi arıyodu kasiyerdekiler nerdeyse 30 kişi vardı sabah açtığımızda diyor 😀