[silindi] Allahtan çok yorucu bi işim yok muhasebeciyim patronlarımda sağolsun gerekli konforu sağlıyolar duyduklarından beri çok şanslıyım bu yönden ama o sabah kalkması varya çok zor :) 15dk sürüyor yolum ama o 15dk toplu taşımada tam bir faciaya dönüşüyor bana , Amin canım benim allah razı olsun