Heisenberg Bahar33 Çok şükür ya da ne yazık ki mi demeliyim bilmiyorum ama bebek eşyalarındaki hunharlık bebek kitaplarında yoktu. 22 tane kitap aldım, mutluyum🥰😅
nursenalc Bahar33 Ben şanslıydım birtane baybnest vardı hemen kaptım 😂 Yedek olarak 5'li hastane çıkışı aldım nevresim takımı aldım alt açma örtüsü aldım 20'li alt açma örtüsü aldım çanta kalmadı şansa diğer çantada aşırı küçüktü
Fatoserin Prensannesii38 ışıklı toplar nasıl acaba bi açık resmini atar mısınız bütün bimleri gezeceğim inşallah birisin de kalmıştır ☺️
Iclalgoleli Bahar33 ben de küveti istemiştim o da gitti alamadım 🤣 sadece kovasıyla maşrapasını almış gelmiş eşim 🤣 yanında bi kaç bir şey daha ama çoğu bitmiş
Yesmckmk Prensannesii38 Google’dan hızlı resim yükle yazıp ordan yüklüyorsunuz sonra resmin URL sini kopyalıyorsunuz bu kadar 😌
[silindi] Bahar33 https://imgyukle.com/i/n68e0e bende bunlari aldim alamadiklarim kaldi artik cantayida 30 tl die aldim kenarda durur kucuktu instagramdan alicam bidaha dier cantalardan 😂😂
Heisenberg Nurmur Dünya klasiklerini çocuklara uyarlamışlar kısa küçük resimli kitaplar tanesi 1 tl :) bir de sevimli dostlar serisinin kitapları vardı baskıları çok kaliteli tavsiye ederim 🥰🙏🏻
Kvlkgzmerhn Ay bende mama sandalyesi küvet aldım 😆😆 ben alamadim dogrusu kalmamıştı görümcem sen ordan ben burdanbakalim demisti bana almış sagolsun 🙏😊
NurseB Bahar33 aa ben reflü yatağı aldım baby nest duruyordu saldıran yoktu ona herkes oyuncaklara saldırıyordu😂
NurseB asmitaskiran ya ben reflü yatağını aldım ama iki yastık arası çok dar gibi geldi iade mi etsem diyorum normal mi sizce
asmitaskiran NurseB ohoo bizim bebişler sandığımız gibi değil minnacık doğacaklar ☺️ Bence ideal olur kullanışlı geldi bana
Nevink Serap0733 biz ebebkten aldik daah yeni en ucuzu 70 liraydi burda ne kadar bilmiyorum ona gore alin ve ben bimdkeini gordum ebebkten aldgmdan daha guzelmis acikcasi
Blcns Işıklı toplar nasıl daha önce alan kullanan var mı? Aldım da işteyim şimdi açıp bakamadım eve koydum geldim 😅
Zehramomm Blcns ben yurt dışından almıştım çok güzeller çok hoş duruyor bime 40 a gelmiş istanbuldaysanız eminönünde 25 liraya görmüştüm her renginden
Yesmckmk elifnurdeniz öyle gerçekten bizim burda iki bim birbirine çok yakın bizim gittiğimiz saolsun adam iyice toplanmadan açıp başlayalım dedi de öyle aldım 😂😂