Uykuclimon [silindi] çantayı bende beğendim ama tek battaniye anca sığar dedim almadım canm güle güle kullansın miniş
[silindi] Uykuclimon ben piercardin cantaya baktim kalmamisti dedim bunu alim kenarda kalsin 😂 herseyi kapis kapiş yaptilar 10 dkkada hic bisey kalmadi ortalikda zor bela aldiklarim 😂😂
Misssimsek Serap0733 evet buraya da bir tane gelmişti şimdi geldim bim den kimse kutusuna bile bakmadı alan olmamıştır sanırım çünkü biz çıkarken kimse kalmamıştı bim de. Biraz dusunuyum de öğlene kalmış olursa eşime derim git al diye
Serap0733 Misssimsek canm vallaha ben baynesti de aldım çok begendım o da kötü değildir sanmıyorm E bebekte pahalıydı kumaşı da fena değildi ama pahalı die almamıştım acıkcası
Prensannesii38 Harvicell pıer cardın canta cok guzel ben kacırdım ya onu maalesef gule gule kullanın 🤭
Harvicell Prensannesii38 teşekkürler . bir daha gelir inşallah bu ara çok fazla bebek ürünü geliyor Bim e
Misssimsek Serap0733 babynest buraya gelmedi aslında ona çok heves etmiştim. Neyse bir daha denk gelir belki. Ama kucagida eşime dedim de gitmedi artık napalim kısmet 😊
Yesmckmk Serap0733 hahahah haykırdım şuan gülmekten karnım agrıdı 😂😂😂 kız bebekler yazmıştım bu t9 içine etmiş valla hiç farkında değilim 😂😂😂
Damlapilatin Yesmckmk sahanesin 😂 baya almissin Güle güle kullan canım bende sabah zor çanta emzik aldım
Yesmckmk Damlapilatin sabahın körün de o kalabalıkta yoğurt almaya geldim ben diyen teyzeler vardı nasıl güldüm valla 😂