Zmyra Serap0733 anakucağını kurabildiniz mi bende aldım kumaş demirlere küçük geliyor sanki olmadı bizimki
Serap0733 Zmyra canm aldıgım gibi duruyor eşim kurcal akşam hiç uğraşamam ben olur ya neden olmasın:/ eşine desene akşam yapsın
Aslishan Zmyra Ben kurdum aynı dediğiniz gibi oldu ama internetten izledim sonra, demirlere takılı olan köpükleri çıkarınca iyi oluyor 🤗
Sedaahmett Nesizade05 tam ölçüsünü bilmiyorum canim. Sadece anneme bak eğer güzelse al demiştim. Kadın elini rafa atar atmaz bomboş olmuş. 😂 bırak almayı bakamamiş bile.hatta görmemiş bile 😂 nereye elimi atsam hemen boşaliyor diyor 😂 sadece emzik alabilmiş
Serap0733 Yesmckmk kaç haftalıksın canm:) benm her şeyim vardı sadece ana kucagı ve baynest aldım o kdr :) zaten dogurdum dogurucAm
Yesmckmk Serap0733 ilk alışverişti bu 🥰 şükür onda da alabildim yine bi kısmını 🌹 kız olsaydı baya masraf açmıştık babaya ama erkek olucak ya çok harcamayız heralde. Ben dayanamıyorum kıyafete süse falan 😂
Serap0733 Yesmckmk benmki kız😂biz yandık anası gibi süslü olur:) iyi olmuş canm güle gülek kullansın saglıkla gelsın bizim btti şükür bi de cemre hanım gelse keşke😕
EbruIrmakAhmet Uykuclimon çalışanlar çok alıyo deli gibi kendilerine aldılar ben kova nevresim ağız bezi bide banyo havlusu aldım
Sedaahmett Nesizade05 annem özel yaptiriyor o nohutlu battaniyeyi. Kenari dantelli felan olacak. 40 tl sanirim fiyati
Nuryldrm Uykuclimon Ben en çok bebek akim çantası almak istiyodum biberon falan ama kalmamişti ne ara bitiriyorlar ama neyseki havlu aldim alt açma minderi ikili pijama takimi 2li zıbın çorap aldım 🙄
NurtenB https://imgyukle.com/i/n68VwN bende o kadar kalabalıktan bunları alabildim. Daha da bakıcaktım ama kaydıraktan 1 tane gelmiş şubeye önce alan aldı diğeri ise inşallah kullanamaz kayar düşer de bi yeri kırılır diye beddua etti resmen ufacık bi bebeğe. Bu insanlarımız neden böyle niye böyle ben baktım almak istediğimi aldım diğer hamilelere de yardım ettim. Allah ufacık bir bebeğe yada çocuğa bi oyuncak var diye beddua edenlere biraz olsun merhamet nasip etsin şu cuma gününün hürmetine inşallah.
Misssimsek Serap0733 Ana kucagi iyimiydi kumaşı falan bana pek iyi gelmedi bir tane vardı kimse almadi tavsiye ederseniz gidip aliyim alan olmadiysa
Serap0733 Misssimsek hiç açıp bakmadım ya ne kdr kötü olablr ki begenenler olmuş die aldım ben de burda biri de almış begendım diyordu :) ama gidip alsanız da kalmamıştır cnku bi tane geldi
Misssimsek Serap0733 evet buraya da bir tane gelmişti şimdi geldim bim den kimse kutusuna bile bakmadı alan olmamıştır sanırım çünkü biz çıkarken kimse kalmamıştı bim de. Biraz dusunuyum de öğlene kalmış olursa eşime derim git al diye
Prensannesii38 Harvicell pıer cardın canta cok guzel ben kacırdım ya onu maalesef gule gule kullanın 🤭
[silindi] Uykuclimon https://imgyukle.com/i/n68e0e bende bunlari aldim cantayida aldim valla kenarda kalsin 30 tl sonuc olarak illaki lazim olur bi tanede instagramdan alirim anne bebek cantasi 🙈😂
Uykuclimon [silindi] çantayı bende beğendim ama tek battaniye anca sığar dedim almadım canm güle güle kullansın miniş