Serap0733 Nspins canm inş o yoktur dua edelim varsa da ilaçla tedavı olursun korkma inş yarın yaz olur mu buraya merak ederm
buuse Nspins canım benim değerlerim normaldi ama 15 gün deli gibi kaşındım direndim dayandım sonunda tüm vücudum kabardı 38. Haftaya girdiği gün sezeryanla bebeği aldı. Şuan 10 günlük daha vücudumdaki kaşıma izleri yeni yeni geçiyor bence doğuma hazır ol.
buuse Edaliiii evet kuzum o kaşıntı öyle zor ki sabaha kadar suyun altında beklediğimi bilirim sıcak su olunca deli olurdum. Sonunda bebeği alıyorlar çok bekletmiyorlar
Edaliiii buuse doktor bugün krem yazdı yeniden onları aldım eğer fayda etmezse alırım canım sagolasin
Bekra Nspins bende de aşırı kaşıntı var canm hepatiti c var ondan sanırım die düşünüyorum daha 22 haftadayız 🤦♀️