Nspins bende yarın öğreneceğim felaket bir kaşıntı var vücudumda sadece soğuk su ise yarıyor krem ilaç falan fayda etmiyor eğer değerlerin yüksekse yakın takibe aliyorlar diye biliyorum ilaç falan veriyorlar 37. Haftada da bebeği alıyorlar ona geçiyormuş sanırım öyle okudum internette korkulacak birşey yok sadece belirtileri çok ağır bence yani