elif41asel tuzi34 ya baya araştırdık normalde hayatta uçuk fiyatlar verme taraftarı değilim hatta hamileligim boyunca da gereksiz bir şey almadım ama bunlar gerekli mevlut için evden çıkamam diye ikisini aradan çıkartmış oldum😂
tuzi34 elif41asel Mevlüttede kullanacaksan fiyatı makul zaten benim çok gelenim olmaz hastaneye ondanda pek abartmak istemiyorum
mervekrkkc tuzi34 benim durumum cok el vermiyor suan icin o yuzden sadece kapi susu ve yastik yapiyorum kendim minik ayiciklar ve cicekle
tuzi34 mervekrkkc bende çok masraf yaptım ilk çocuk olunca sıfırsın zaten hastaneye gelenimde çok olmayacak kararsızım eğer uğraşırsam anı kalsın diye istiyorum
mervekrkkc tuzi34 bende ayni oyleyim ufak tefek hevesimi almaya calisiyorum Renkli donen sekerlerden aldim evde madaya gelen icin koyucam etiket yaptidim kapi susu ve yastikta ayicikla yapicam hastane icin bi cikolata var ne yapayim baska
Dnzasel tuzi34 benm ilkte annem yaptırmıştı hepsini ben bişe anlamadm ozaman hazıra konmuş oldum ama şimdiki istekle yapicam bakalım inşallah güzel sonuç olur☺️
tuzi34 Dnzasel keşke bende hazıra konsam biri alsa 🤣 bel ağrısı filan pek heves bırakmıyor ya inşallah güzel olur pek zorluğu yok gibi sen yaptığında mutlaka paylaş örnek olsun bana