Deletedmom137 yaaa o bende de devam ediyor ama sadece sabah kalktığımda midemin acı suyunu çıkartıyorum onun dışında bulantım olmuyor ama sabah bu şekilde acı acı ogurmem çok zor oluyo bende 3.cu ayımda bulantı ilacı kullandım 1 ay sonra sağlık ocağında randevum vardı ilacim bittiğini söyledim doktor rabdevuma daha var dedim bana doktor fazlası zarar alma ilaç dedi bu aydan sonra düzelir dedi zararı var diyince doktorumada danismadim açıkçası almadim 4 ay daha cekicem sanırım çoğu gitti azı kaldı dayanicam artık sonra kızım doğunca onu minciklayarak acısını cikarticam 😁😁