Deletedmom137 canım bizde kızımla 20+1 olduk benimde ara ara oluyor doktoruma sordum ilk gebelik olduğu için bebek büyüdükçe kendine yer edinmek için organları ittiriyor rahime baskı yapıyor normal demişti ama için rahat değilse doktoruna bir danış istersen hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🥰