Bus_ak18 Sewil gelince tutmamak en iyi yöntem 🙈 bide her gece ayağıma sıcak su torbası koydum çok faydasını gördüm cnm
Bugleminannesi Sewil sürekli acillik biriyim bu konu yüzünden . İlaç verdi doktor ama sürekli içmiyorum . Yan yatıp 1 maden suyu içiyorum esim belimi ve karnımı ovuyor iyi geliyor doktor da önerdi bunu.
1MinikMucizem Bus_ak18 çok doğru hele de ortam da müsait ise 😂😂 hani büyüklerin bi lafi vardı derler ki; içinde tutup kanser olacağına sal gitsin konser olsun daha iyi 😄😄 sal gitsin ammmann boşver yavrumuzdan kıymetli miii 😊😊
Deryaynur Bus_ak18 canım valla doğru söylüyorsun sancısı çok kötü oluyor bende bu aralar yaşıyorm 😄 tutmak yok 👏
Bus_ak18 1MinikMucizem zaten ortam müsaitse sal gitsin misafirliğe gidip gelene kadar gaz sıkışıp kalıyo karın taş oluyo. Napalım hayatın kanunu bu. Hepimiz gizliyozda noluyo😂😂
Bus_ak18 Deryaynur atlattım gibi ben bu ara sala sala😂 bide su torbası dostum oldu beraber yaşıyoruz artık
Deletedmom138 Bus_ak18 haahhs ya gündüzleri iyide gece eşlerimiz evde olunca kaçacak yer arıyorum gaz için 🤣🤣
Bus_ak18 BusraDevlet83 😂😂😂 yediğimiz şeylere ve ayağımı üşütme durumuma bağlı 😂😂 oraları daha fazla şeyapmayalım
Bus_ak18 Deletedmom138 amannn iyi günde kötü günde gazla mazlı herseyde aldık kabul ettik napalım keyfimizden mi anam bacım napalım😂