Yldrmbytkn Alismomi bende adet olacağım gün sabahtan yapmıştım çok net çift çizgi çıkmıştı erken döllenme olduğu için belki sizinde öyle olmuştur ama bence sabah idrariyla yapın daha net çıkıyormus herhalde
Aysem_80 Gzde_96 Aaa sende yenisin benim gibi 🥰🥰biz kesemizi gördük çok şükkür haftaya kalp atışını duymaya gideceğiz
Gzde_96 Aysem_80 evet yeniyim cok hem heyecanlı hem tedırgınım 😊 kaç haftalıkken gördün canım sanırım benımde erken döllenme çünkü ilişkiden sonra 12.günde testte silik olarak cıkmaya basladı yada bebe cok sabırsız 😂
Alismomi Kızlar test yaptım ama maalesef tek çizgi 😑 hayırlısı bakalım kesin bu gece regl olurum😅 rabbim hamiş olanların kucağına sağ salim almayı nasip etsin benim gibi isteyen tüm kadınlar annelik duygusunu tatsın inşallah🥰❤️
Gzde_96 Alismomi bir kaç gün daha bekle adet olmazsan bırdahaki testi sabah ilk idrarınla yap geç döllenme olabilir 🙏🏻 Hayırlısı olsun yinede canım 🧿
Aysem_80 Alismomi Rabbim en kısa zamanda sanada isteyen herkese de nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏bizlerde hamileler hayırlısı kucağımıza almak nasip olsun 🥰🥰
Semadefne35 Alismomi canım hiç üzülme çnkü bu gebeliğimde 3. Kan testimde çıktı 😂 pazartesi doğumum war. 1 hafta arayla kan werdm şüphem war halsizim diye en son dahiliyeye gittim yne bi kana bakın diye rca ettm hamileymişim geç döllenme 🤦♀️ Sende adet olana kadar bekle derim
Alismomi Semadefne35 2 yıl oldu hiç bir sorun yok artık çok istiyoruz bebişimiz olsun.. inşallah güzel haberleri ben de yazarım burdan :)