Nrcnkrtr FuatTataroglu mutfaga giremiyorum kesinlikle hemen bulantilar basliyo allah hepimizin yardimcisi olsun
FuatTataroglu Nrcnkrtr bende bi bakiyosunuz cok iyi oluyorum bi bakiyosunuz en ufak biseyden tiksinir hale geliyorum adim atmaya dermanim kalmiyo😢👶
TubaPnar Merhaba kizlar bende yeni Anne adayiyim test yaptim cikti doktora gittim randevu Verdi bakmadilar bile gebelik ne durum da diye sizce yeni olunca oylemi oluyor
FuatTataroglu TubaPnar bnde ilk test yaptm evde sonra hastaneye gttim daha beta degerime bakmadn direk beni ultrasyona aldi tabiki nokta bile ckmadi ultrasyonda sonra test yapti pozitif dedi yolladi beni 🤣bende doktorumu degstrmistim ondn snra
Refiagulen TubaPnar daha çok yeni kese de görünmez bebek de boşuna gitmiş olursun anca 15 gün sonra falan görünür daha yeni öğrendiysen
SinemSinem Refiagulen evet bebek görünüyor. Normalde 8+0 di ama usg de 6+2 gibi görünüyormuş. Fakat kalp atımi yok 🙁
Melikeayt Arkadaşlar bizde 7+2 deyiz ama hiçbir şekilde bulantı kusma baş dönmesi vs yaşamıyorum etrafımdaki herkes bunlardan şikayetçi artık kendimden şüphelenmeye başladım 🤔
Refiagulen Melikeayt ay sakın öyle deme benimde zerre hiç bişey yoktu ama bu hafta berbat bi şekilde midem bulanmaya başladı 7+1,benim de
Merveksgn Bende 7+2 yim uykudan başka hiç bir sorunum yok fakat hiç belli olmazmıs 8. Haftada bulantı baslayabilirmiş
Aysimatugce SinemSinem Ilk gttigim doktor cok anlamadi hatta goremedi bile ne keseyi ne bebegi hemen ordan cikip ozele baska doktora gttim Karindan goremedi ama vajinel muayene sonucu hem bebegi hemde Kalp atisini duydum ve gordum ve 6 haftaliktim su an 7+4 olduk Inslllh sende duyarsin cok guzel bi duygu 😊
Sulec Cok şükür 20+4 duk ve hic bir.sorun yasamadan,en basindan beri bulanti vs. Hiçbirşey hissetmedim 🙏 en son 7+4 te yazmışım 😊