Bayanlar yarın sabah doktora gideceğim kalp atışını duyarız inşallah, okuyan arkadaşlar duasını esirgemesin olur mu :/ .6+5 iken gittim kalp atışını gormedik ve duymadik. O günden beri çok üzgünüm. Şimdi 7+6 yim .umarım geç dollenmedir ve o oyuzden duymamıştır önceki gidisimde 🙁 hepinize sağlık sıhhat ve herkesin bebisini hayırlısi ile kucağınıza almasını diliyorum 🙏