Sulec aynenn bende öyleyim hiç bi belirtim yoktu bebeği göremedi kese verdı ama bebek yoktu bi hafta öldüm resmen korkudan ama cumartesi gittim bebeğimi gördüm kalp atışını duydum sakın kendini üzme duyarsın Allahın izni ile. Bende de hiç bulantı kusma yok kesinlikle ama genetik de olabiliyormuş benim ailemde herkesin hamileliği çok rahat olur mesela. Bende onlara çekmişim