Csnsu ağlamak bile yasak ciddi söylüyorum o bile bebeği etkiliyo. Ama insanın elinde değil ki .. bak ben 20gun once falan bişeye cok üzüldüm ama nasıl ağlıyorum öyle böyle değil kendimi cok yıprattım ve hemen 2 gün sonra kanamam oldu gittik acile doktorumu çağırdık bi bakti bebek rahim ağzına yaklaşmış. Böyle bişey olabilir mi ya 😔 üzülüp aglayinca resmen gitmek istemiş sanki