2 gün sonra 17 haftalık oluyo bebeğim ama hala ara ara kanamalarim oluyo . Onu disinda zaten hep kahverengi şeklinde devam ediyo. Progestan kullanıyorum ve devamlı yatıyorum. Kimler bu durumda ? Kimler bu dönemi atlattı yazar misiniz. Hiçbir sebebi olmayan kanamalar bir gun biter mi acaba