Benimde suyun azaldığını 28. Hafta söyledi doktorum, perinatolog’ta takibe başladık. En son biraz artmıştı. Havuç suyu mu, dualar mı, çok su içmem mi bilmiyorum. Ama stres yapma, haftan iyi. Eğer bir şey olacaksa streste tetikler.
pozitif düşünmeye çalış, ben öyle yapıyorum. Her içtiğim suda bebeğime su olsun diyerek içiyorum.