NukleerBaslikliKiz 33 hafta 3 günlük hamileyim bugün kontrole gittik ve suyum azalmış yarın tekrar gelmemizi söyledi doktor ve haftalık kontrol olacak dedi başına gelen var mi ya çok bozuk moralim😥😥
AyaYlmazYldrm NukleerBaslikliKiz en kotu biraz erkn dogurursn cnm bebegin glisimine ve suyuna gore sana ciger gelistirici vurcaklardir bir sorun olcagini dusunmuyorum oglum 3 hafta geride klmisti vevsuyum hic duzelmemisti 36 da mecburi dogurdum
Pembepanterr NukleerBaslikliKiz sıkma canını kuzum bebeğinin haftası kücük değil bizde 26dan beri suyumuz azdı 33+1 le bugün sezeryan doğuma girdim çünkü doktorum hem yakın takipteydi son zamanlarda haftada bir cagırıyordu be dopplerde istiyordu damarda dirençte görünce aldı suyumuz bi azaldı bi arttı serum yedim yine arttı sonra azaldı doktorumuzda daha riske atmak istemediğini söyledi ve doğurduğumda gerçekten bebeğimin suyu çok azalmış eşime söylemiş hiiiç üzülme rabbim yardımcıları oluyor dünyalar tatlısı oğlumuz dünyaya geldi bugün 😊
Sueda29 NukleerBaslikliKiz bnmde önce doktrm suyumu yetersiz gördü sonra gayet iyi dedi bende anlamadm bişey
Ulviyegndz NukleerBaslikliKiz canım son durum ne ben de su azlığından hastanede yatıyorum sürekli nst ve serum desteği nstler bozuk çıktığı an doğuma alıcak kilosu da düşük 1 haftada hiç kilo almamış dua edin bize de 🤲
Gzmnr Canım ablamın 25.haftada azaldı demişlerdi günde 2 bardak havuç suyu içti onun çok faydası varmış.Daha sonra düzeldi bebişi 37. Haftada doğdu sıkıntı yapma senin haftan daha büyük
Adessss Bana da aynı şey söylendi, biraz azalma olmuş suyumda. haftalık kontrol edilecek, bol su için zaten 30 lu haftalardasınız son aylara doğru azalmalar olabiliyormuş. bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Moralinizi bozmayın
NukleerBaslikliKiz Pembepanterr Gerçekten mi cnm yaa hayırlı olsun şimdi küvezde mi nasıl oluyo sen nasılsın kaç kg doğdu acaba ya. Biraz rahatladım gerçekten❤❤
Pembepanterr NukleerBaslikliKiz küvezde ama benim bebeğimin biraz kilosu azdı haftasına göre azıcık daha kilo aldırıp vericekler başka sıkıntımız yok tatlım bende senin gibi çok tereddütteydim ama rabbim yardım ediyor ☺️☺️ Bebeğini görünce herşeyi unutuyosun
Gzmnr NukleerBaslikliKiz evt ama riskli gebelik doktoruna gitti daha sonra o takip etti. Oraya gitmeni öneririm
Paramedikelif Bende sizle aynı haftadayim benimde aynı sorun var havuç suyuna başlıcam haftaya kontrol dedi 🙄 inşallahh normal doğuma engel olmaz
Ulviyegndz Pembepanterr geçmiş olsun canım benim de aynı risk var kaç kilo doğdu bebişin ne kadar kalacakmış küvezde Allah bağışlasın yavrunu