Qalya98 salam qizlar .qizlar xesdelenmeye az qalmis hamile qalmaq olurmu.yeni ay basi olma 1/2heftde qslmis ve ya 1/2 gun .cunki hamile qalmaq olmur deyirler.xesdelenmeyimden 10gun kecdi tesde aldim5dene 5de iki xett gosderdi amma uziye getdim dediler hecne yoxdu hamile deyilesen amma.yenede hamile ola bileremi?ozude xesdelenmeye yaxin?xaisdi komek edin
Meleyke97 Qalya98 canim menim mende gedende demiwdi hevne yoxdu ola bilsin uşaqlığa dueyib hele bir 20gun sonra getdim uje gosterdi uzide narahat olma birqzda sebr ele 15gunnen sonra birde get Inwallah olar🤲🏻
Tumurcuq Qalya98 canim sen qan analizi ver uzide cox tezdi belke qanda cixavaq bilmek olmaz Allahin işinini..ve inşAllahki hamilesen...beledeki mende 1 ci hamilelymi aybasya yaxin qalmsam
Nuriay Qalya98 bacican menim padruqamda da ele olmuştu testler pozitiv cixirdi ancaq uzi deyir hecne yoxdu sen deme borudaymiş hele matkaya duşmuyubmuş 2 hefte zad sonra getdi hamile idi sende de 100 faiz eledi cunki hamelik olmasa test hec zaman pozitiv ola bilmez mumkun deyil ozde 5 6 si birden
Nuriay AyaYlmazYldrm Tnskmn __birafitap__ Mavi87 Sxbmd AyaYlmazYldrm A_C_04 Kızlar diyoki ocak 24 son adet tarihim 10 gun gecikti adet olmadim 5 6 tane gebelik testi aldim ama hepsi pozitiv çiktı doktora gitdim ulturasonla bakti hiçbisey yok dedi hamile degilsin adete az kala gebe kalmış ola bilirmiyim..... diyor kizlar bende azerbaycanliyim bu arada kizin betasina bakmamişlar bizde cogu zaman betaya bakmazlar arkadasima da oyle yapmiştilar dediler bebek yok ama test de çift çizgi megersem borudaymiş henuz rahime duşmemiş 1 2 hafta sonra goruldu ulturasonla
Tnskmn Anladığım kadarıyla regl tarihin 10 gun geçti test aldın pozitif ama doktor hamile değilsin dedi dogrumudur canim? Eğer öyleyse neye gore yok dedi betanıza göre mi?
Qalya98 yanvarin 24 axrinci xesdelendiyim gundu.10gun kecib yine xesdelenmedim testler aldim tam inanmadigim ucun cox test aldim 5/6 hamisida pozitif hekime getdim uziye dediler hecne yoxdu hamile deyilsen yeni hamile ola bileremi yenede.?yeni menstruasiya az qalmis hamile qala bileremi?
Sxbmd Qalya98 Salam.Yəni adətdən 10 güb keçib,gecikmen var,test yoxlayırsan pozitif,ancaq uzide heçne yoxdu?beledeki hə elə adam olur ki,folekul adətə yaxın partlayır,ovulyasiya baş verir
Sxbmd Qalya98 sən usmden evvel gerek qan testi verərdin,çünki təzə olduğu üçün usmde göstermeme ehtimalı böyükdü,qanda dəqiq bil sonra usm get
AyaYlmazYldrm Qalya98 adetin 10 gun gecti test aldin pozitif ama doktor diyor negatif kan testi yapti sana dimi doktor
Qalya98 cox isdiyirem hamile qalim amma uzi gosdermedi hecne ona gore pis oldum ona gore sizlere yazib paylasmaq isdedim...
Sxbmd Qalya98 deyəsən 14 manatdı Diaqnoz tibb merkezinde.Men hemişe orda verirem analizleri 14 man xq.Dəqiq bilmirım vallah nə yalan deyim qan analizi versen rahat olarsan,fikrimce