5889BAK canım ben Aralık ayından şubatın 10 a kadar sürekli hastane git gel kan verdim hamilemiyim diye çünkü eşim korunmamıştı şüpheleniyordum bide 11 bucuk aylık kızım var emziriyorum herneyse işte en son şuabt 10da kan verdim negatif çıktı hamile değildim 1 hafta sonrasında halsizlik mide bulantısı baş dönmesi aşırı sinir falan olmaya başladı bide şubat ayında adetim gecikti bende adet olucam sonunda falan sanıyordum testler negatif çıkınca ama içim rahat değildi yine de bende evde test yaptım tek çizgi cıktı haftada 1 kez test yaptım 2 testim negatif cıktı, 3. Hafta yaptığım test çift çizgi cıktı şok geçirdim çünkü bayağı test yaptım hiç birinde bişey cıkmamıştı ayın 25inde hamile olduğumu öğrendim ama güvenmedim 3 gün sonra yine yaptım doğru cıktı geçen pazartesi hastaneye gittim 6 haftalık hamileymişim ama yeni teste cıktı kan tahlilinde bile belli olmamıştı ama ben hamileymişim o zamandan beri hatta ocakta hamile kalmışım cok garibime gitti testlerde cıkmaması😄