Kucukmelek 22 haftalık hamileyim ve tansiyonum Yükseliyor bugün hastanede 15.9 çıktı ve doktorum hemen tansiyon aleti baglatti ve 24 saat ölçck inşallah iyi sonuçlar alırım bu durumu yaşayanlar Yazın lütfen
Tgbabsra Kucukmelek benim bir tanıdığım yaşadı erken Doğum oldu ya kendine yediğine içtiğine dikkat et birşey olmaz o zaman sinir stres yapma onlar yükseltir daha çok tasiyonu
Ceyduygu Kucukmelek Korkma canim stres korkuda tansiyonu etkiler. Stresten yorulmaktan uzak dur. Tuzu tamamen kes mümkün olduğu kadar dikkat et. Yüksek tansiyon gebelikte cok riskli ben en cok ondan korkarım. Ben bi kac sıkıntıya sahit oldum ama şimdi soyleyip canini sıkmayayim. Dikkat edersen Allahin izni ile hic bisey olmaz dua et bol bol 🙏
Ada Kucukmelek bende de çıktı canım 16-9,5 şuan günde 2 kere ölçüyorum tansiyon ilacına başladık günde 3 kere şimdi 2 ye düşürdük ama tuzu tamamen çıkardım hayatımdan biraz zor oluyor ama normale döndü en azından
Pinarsalih Kucukmelek tuzu kısıtlayın bol su tüketin biraz da yürüyüş yapın bence Zaten genelde yüksek çıkarsa düşük doz tansiyon ilacı başlar hekiminiz 🙏🏻tansiyon yüksekliği erken doğumu tetikler
Tgbabsra Kucukmelek dediğim gibi o arkadasım hiç dikkat etmedi yediğine içtiğine tuzlu yedi hep ama siz öyle birşey yapmayın iyi olursunuz inşAllah
BuseB Bendede tansiyon yüksekliği çıktı hergün ölçtürüyorum mecburen inşallah düzelir de ilerleyen zamanlarda bi sorunla karşılaşmam tuzu kesmem , hergün yürüyüş yapmam , dinlenmemi söyledi 😕
Kucukmelek Ya Allah hepimize şifa versin bende tuzu kestim bir aydır yürüyüş falan iyi mi geliyor yoksa tetikliyor mu benim yurulunca Yükseliyor
BuseB Kucukmelek inşallah sorunsuz geçer Doğuma kadar canım Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza Almayı nasip etsin 😍🙏
EmreSonglSoykan Benimde tansiyonum yüksek cikiyor hergün gidiyorum 😔 Tuzlu seyler yememen gerektiğini söyledi ebem
Lala4e4ka Kucukmelek 35-36 da bawladi. Az kaldi evet canim InwAllah sende sag salim kucagina alirsin bebegini
Kucukmelek Lala4e4ka amin inşallah yaa cümlemizin ya rabbim sağ salim zamanında kucagimiza almayı nasip etsin ben tuz kullamiyorum artık
Lala4e4ka Kucukmelek tuz derken bende bi tek yemegimde kullaniyorum oda fazla deyil. Bawka tuzlu weyler hic canim cekmiyo zaten