Merhabalar 12+2 deyim bende izmirdeyim. Bugün sıpamı görmeye gittik maşallah yerinde durmuyordu 🙏😅 ikili test için kan verdik Allaha şükür ense kalınlığı ve burun kemiği normal çıktı haftaya da test sonuçlarımız çıkacak ama korkmuyor değilim çünkü yaşım 32. Cinsiyet için doktorumu zorladım ama söylemedi bir ay sonra dedi gerçi pozisyonları çok müsait fakat daha tam belli değil diyor öğrenemedik yani sağlıklı olsunlarda isterse doğumda öğrenelim cinsiyeti hiç problem değil☺️🙏